Underbara vänner o nya naglar!!

så va den här dagen snart till ända... så va har hänt... fick kasta ut guss o pontus igår för ja fick mysigt besök =) CHOCK tänker ni nu:P men ja kan vara en mysig prick ja me när ja vill o känner för de :P efter en dryg o lång dag på jobbet så gjorde ja lax o citronmos åt mig, CHOCK tänker ni nu igen :P för jäkla gott blev, duktmilla kan hon! sen bar de iväg till amanda så hon kunde göra mina naglar snygga igen! blev två timmar fyllda av skratt, skvaller o tokiga ideér.. ni vet den där dryga fan som jämt sitter nere på stan o slår samma trudelutt på sin tamburin... tänk att ställa sig en bit från honom me bongotrummor, snyggt uppklädda o me en lapp där de står: hjälp oss att bli full hahhaha va kul de skulle vara att se folks reaktioner:P du e så go o rolig amanda=) shit va skojs vi kommer ha på lördag på julferren me jobbet!! o så e ja till o me ledig dan efter yeeeeeey!! kommer bli galet skoj! 
åh just ja!! min underbara tildan hade skrivit så fint till mig på sin blogg igår=) blev så glad!! till o me lite tårögd när ja läste de o de e inte lätt att få lilla milla att bli de!! detsamma till dig darling, du e en underbar vän som på en gång fick en del av mitt hjärta, du får mig att skratta o öppna mig hur lätt som helst, läser mig som att du skulle känt mig i en evighet! har så skoj me dig älskar dig stumpan! tänk va vore livet utan underbara vänner?!?!? dom förgyller ens liv me skratt o glädje varje dag! ja e så glad för er allihopa!!
nä nu ska ja nog studsa in i duschen så ja kommer i säng nån gång, tänkte försöka lyckas me de i tid idag då ja börjar jobba 6 imorrn o sen på kvällen blir de PARTYYYYY!!! =) trist bara att ja jobbar 7 dan efter....zzzzz.... men de löser sig!! Sweet dreams to u all!!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Tildan

Jag älskar dej min lilla plommonkaka <3

2009-12-10 @ 01:15:19
URL: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0